tisdag 15 juli 2014

Semester

Jag sitter här i min ensamhet på altanen med en filt över benen och en bok i handen, till och från kommer några droppar regn och en vindpust. 
Att jag är sitter här själv är ju nått ovanligt men isaac är med mormor och morfar och handlar, Nellie och Melissa är i skogen och leker med några kompisar och Lalo sover efter att ha jobbat natten. 

Just nu har jag börjat min andra vecka på semestern och jag ska inte klaga vädret har varit fantastiskt och vi har gjort saker vi gillar, så här kommer ett axplock av vad vi har gjort den senaste veckan. 

 
Liseberg med Nellie Melissa isaac basse och kusinen Emi 👍


Ett besök på Tures Borg med Jim och Terese 


Ett sent kvällsdopp kl är bara 23.05 


Morfar får hjälp av isaac att bara brädor till vår nya altan 


Lite träning och blåbärsplock har vi hunnit med 


Å så massa god mat .. Här lax och potatis med massa goda grönsaker i foliepaket  

Ha en fortsatt trevlig sommar och njut av varandra 

Inga kommentarer: